Urge resposta juvenil à crise do regimem. Nem monarquia nem república espanholas
Junho 2, 2014 | Em destaqueUrge que a juventude galega tenha claro que hoje, dia em que o regime espanhol pretende controlar a resposta popular com umha nova transiçom controlada, começando pola abdicaçom do Rei Juan Carlos I, é o momento de pôr em claro algumhas cousas:
– A nossa indiscutível bandeira tricolor e republicana é a branca, azul e com estrela vermelha.
– Nom queremos nem podemos repetir a claudicaçom da transiçom-transaçom dos 70, em que o PCE, UGT e CCOO admitírom a bandeira do golpismo franquista e a monarquia herdeira da ditadura. A esquerda reformista espanhola já tivo a sua oportunidade, e constitui um dos pilares sobre os que se tem sustentado este regime corrupto, neofascista e capitalista que nos saqueia e empobrece. Nom lhes dês mais aços. Fam parte dum regime que morre.
– Convocatórias nas 7 grandes cidades galegas, mais em vilas como Cee, Foz, Ponte Areias, Ginzo de Límia, etc… Convocatórias nacionais da Galiza patriota e de esquerdas, devem espalhar-se pola geografia galega toda para fazer constáncia de que no nosso país nom há melhor ferramenta de combate à burguesia e ao capital que umha esquerda cimentada sobre um povo consciente do seu dever com o resto dos povos do mundo de construir o socialismo a começar polo seu próprio: GALIZA.
– O combate à monarquia e à sucessom imposta, deve servir de aliciente para avançar na destruiçom dum regime senil e incapaz de oferecer alternativas à juventude galega.
Hoje a juventude tem um compromisso com esta Galiza especialmente explorada e submetida no capitalismo pola dependência de Madrid e Bruxelas. A consecuçom da independência política e a plena soberania económica exigem de mais e mais jovens dispost@s a pormos freio à sangria da emigraçom com a força dumha juventude INDEPENDENTISTA, FEMINISTA E SOCIALISTA.
FORA A MONARQUIA! REPÚBLICA? GALEGA!! ORGANIZA-TE E LUITA!!