Somos o seu pior pessadelo

Outubro 5, 2014 | Em destaque

cropped-cropped-pesadilla

“Los independentistas gallegos de Briga” somos novamente mencionad@s polo jornal sensacionalista e espanholista ABC num artigo titulado quase delitivamente Proetarras, con Jaleo andaluz, se unen a las juventudes independentistas catalanas“. Javier Pagola assina a que por agora é a crónica de maior difusom na imprensa burguesa da campanha “Somos o vosso pior pesadelo”, embora obviamente pensada com intençom de criminalizar-nos.

Criminalizar BRIGA e todas as entidades do Estado que, de parámetros independentistas, feministas e socialistas, trabalhamos desde os nossos territórios para conseguir estreitar os laços patrióticos das classes obreiras, quebrando os chauvinistas espanhóis das nossas burguesias.

“Somos o vosso pior pesadelo” é efetivamente umha campanha internacionalista que pretende incrementar a força das alianças e e explorar mais a fundo o mútuo conhecimento entre as juventudes revolucionárias das naçons oprimidas por Espanha fomentando os nossos respetivos projetos de emancipaçom nacional. 

E é certo que com o galho do “desafio secesionista” que menciona o citado jornal, queremos reivindicar o guia que agora mesmo toca efetuar à juventude catalá, nomeadamente a organizada à volta de ARRAN, na sua aposta por manter firme o pulso independentista, feminista e socialista por riba dos patos de burguesia e as ententes de salom entre líderes políticos e económicos embalsamados com divisas.

Folga dizer que nom somos “aliados de Artur Mas”, como se menciona na rúbrica. Mais bem somos o motor que pula para garantir a firmeza popular frente às vacilantes comparsas burguesas que tanto bem tenhem feito ao projeto editorial de ABC e do empório da desinformaçom chamado Vocento. Porque se ainda hoje andam a contaminar com a multidom de meios de comunicaçom ao seu dispor, em Galiza e em Catalunha, é porque sempre conseguírom manter as suas quotas de poder graças à legitimidade das burguesias autóctones, incapazes de expropriar para uso popular as concesons de ediçom e emisom de que gozam nesta unidade jurídica chamada Espanha. À qual por isso, e só por isso, temem ver rebentar.

Podes ler o aqui o comunicado unitário

A sua pátria, o seu peto.

A NOSSA,  O SEU PIOR PESADELO!