Pedem 45 anos de prisom por mobilizar-se em defesa da língua

Maio 19, 2014 | Em destaque, Repressom

12

A Galiza solidária concentrará-se amanhá a partir das 9h nos julgados de Fontinhas da capital do país. Nom será para receber com vítores a políticos acusados de corrupçom, especulaçom, desviaçom de fundos públicos ou enchufismo. Nom. Concentraremo-nos por esses 12 compatriotas que sobrevivérom à ocupaçom policial quase bélica de Compostela aquele 9 de fevereiro em que um grupinho de ultras amparados por PP, UPyD e Falange decidírom vir à nossa capital fletando autocarros de Espanha para insultar a nossa língua.

Estas 12 pessoas som as desafortunadas que fôrom parar, aquela mesma jornada, aos calabouços da esquedra policial compostelá. Mas dúzias de pessoas, ativistas da esquerda independentista vindos de todo o país, participáramos aquela jornada de recordo combativo para mostrar que somos um povo vivo, e que a juventude sente o proído dos arranhons que nos provoca o espanholismo. 

Enquanto muitos ficavam na casa aduzindo um incompreensível direito à liberdade de expressom do fascismo, BRIGA fijo parte há 5 anos dessa modesta mas fera maré que plantou cara, como levamos 10 anos fazendo, aos inimigos declarados e confessos de Galiza.

E estes dias 20, 22 e 23, nos mesmos bancos em que sentam confortáveis déspotas poderosos que mantenhem como conceheira de política lingüística em Compostela a umha descarada espanholfalante, sentarám bons e generosos sem os quais Galiza, talvez, já nom existiria.

A luita pola língua tem esta semana pois o segundo capítulo daquela batalha dada há cinco anos. E quem seguimos na mesma, temos o dever de expressar a solidariedade ativa contra a ofensiva petiçom de 45 anos de prisom em conjunto aos processad@s.

SOLIDARIEDADE COM OS ATIVISTAS DA LÍNGUA!

NA GALIZA EM GALEGO!