BRIGA irrompe na oficina do INEM em açom contra o desemprego juvenil

Janeiro 17, 2014 | Em destaque, Que nom te deixem parad@. Revolta-te!

IMG-20140117-WA0000

No marco da campanha nacional “Que nom te deixem parad@. REVOLTA-TE” o Grupo de Base de BRIGA em Compostela realizou açom de denúncia do elevado desemprego juvenil na Galiza, irrompendo numha das oficinas do INEM da cidade.

Com berros de “Parad@s nos querem, rebeldes nos terám”, “Jovem no parom, patrom colgado”, “Queremos trabalhar e nom emigrar” ou “Avante já a revolta popular”, as jovens de BRIGA-Compostela exibimos cartazes e repartimos panfletos com os escandolosos dados que reflictem a realidade social que padecemos.

50% de desemprego juvenil, 30% da juventude cobrando salários por baixo do SMI, ou 60% d@s jovens galeg@s vivendo no lar materno, som alguns dos indicadores que denunciamos nesta açom simbólica de repulsa às políticas que emanadas de Madri e impostas na Galiza polo governo da Junta, nos condenam a umha realidade de miséria e exploraçom.

DSCF6006

Após espalhar entre berros os cartazes, auto-colantes e panfletos, umha companheira do Grupo de Base deu leitura ao manifesto da campanha nacional, cujo começo anunciamos a sexta-feira 10 de janeiro.http://briga-galiza.info/2.0/?p=152

Finalmente, às portas da oficina, procedeu-se à queima simbólica dum cartom do desemprego entre berros de “Lume!” em clara repulsa a este elemento que tantas e tantos jovens galegos guardamos na nossa bilheteira. Enquanto isto acontecia, a polícia espanhola apresentava-se para disolver umha açom que já se tinha finalizado.

Desde BRIGA, manifestamos que esta primeira açom simbólica enquadrada na campanha nacional “Que nom te deixem parad@. REVOLTA-TE”, nom será a última, mas apenas um primeiro movimento que abrirá passo a mais açons que como dizemos no manifesto, “contribuam a alargar a resposta juvenil contra Espanha, o Patriarcado e o Capital”.

QUE NOM TE DEIXEM PARAD@. REVOLTA-TE!

queima