BRIGA apoia a marcha às cadeias convocada por “Que voltem para a casa!”

Janeiro 16, 2014 | Direitos e Liberdades

6662669843_77727b8ca4_o1

BRIGA  quer responder ao chamamento nacional efetuado pola Plataforma Que Voltem Para a Casa! para a participaçom na Marcha às Cadeias sob a legenda “Até que nom voltem eles, iremós nós!”.

E respondemos a este chamamento afirmativamente porque cremos que @s pres@s polític@s galeg@s nom devem permanecer escondid@s polo medo à repressom do Estado, tam desorbitada nestes casos como comedida noutros.

Há um grupo de pessoas presas que merecem o carinho de tod@s @s que @s seguimos, na distáncia, por razons de amizade, de convivência ou de mera humanidade ante o sofrimento de que estám sendo objeto, sem terem provocado eles nengum.

Um sofrimento que, como a Plataforma indica, está sustentado sobre um sistema inumano que vulnera a sua própria legislaçom para manter longe da sua terra a pessoas em funçom dos seus alegados delitos serem considerados baseados em razons políticas ou nom.

E nom só nos move a humanidade como sinónimo de empatia. Também a firme conviçom política de querermos abolir um Estado que enfrenta dia a dia a sua populaçom rebelde, a que se alça e nom se mantém impávida afogada pola bota do capital, com duríssimas armas como o encarceramento (ou seqüestro legal). E todo este contingente humano que de canto a canto do país se ergue por diferentes luitas e motivos, deve gozar ao menos dum privilégio imbatível: saber-se objeto da solidariedade ativa dos seus, das suas, se forem repressaliad@s.

Na madrugada da sexta para o sábado 18 desta semana haverá um deslocamento em autocarros que achegará a voz d@s solidari@s à dos detidos.

Podedes consultar horários e localidades com paragens em:

http://quevoltem.org/horarios-definitivos-paradas-e-recomendacions-para-a-marcha-as-cadeas/

LIBERDADE PRESOS INDEPENDENTISTAS!