24 de julho: a força desta juventude

Julho 28, 2014 | Em destaque

 

imagem mani

BRIGA quer manifestar a nossa imensa satisfaçom polo sucesso de participaçom e grande ambiente reivindicativo da manifestaçom juvenil unitária que por segundo ano consecutivo decorreu em Compostela em 24 de julho. A véspera do Dia da Pátria volveu ser protagonizada por centenas de jovens que ocupárom, pintárom, colárom, berrárom e enchérom a capital do País de reclamaçons patrióticas, socialistas e feministas.

Jovens internacionalistas doutros povos do Estado como Cantabria, Castilla, Euskal Herria ou Països Catalans  estivérom presentes durante esta demonstraçom de força da juventude galega, que quer ver Espanha tal e como acabou o ato: ardendo!

AGIR, AMI, Comités, Galiza Nova, Isca!, LEG e Xeira. E por suposto BRIGA, conseguimos pola segunda ocasiom consecutiva mostrar que a unidade entendida como espaço de convivência, fraternidade e mestiçagem políticas, como ámbito de interlocuçom e açom conjuntas sobre critérios avançados que ofereçam alternativas à brutal miséria da juventude do País, é possível e funcional. Desafia integralmente o quadro de exploraçom que padecemos. Além de contribuir para superar atávicos estigmas que gorárom historicamente a capacidade de mobilizaçom e penetraçom social das organizaçons da esquerda nacional soberanista e independentista.

Em base à boa acolhida da manifestaçom unitária, e frente ao frustrante presente e os desafios imediatos que nos colocam Espanha, o Capital e o Patriarcado, BRIGA quer apostar na visibilizaçom do conflito nacional em que todas as entidades, militantes, colaboradores/as e simpatizantes nos jogamos muito. As nossas próprias vidas e a sobrevivência da nossa naçom. 

A responsabilidade política exige pois muito de nós. Jogamos contra inimigos muito maiores e despiadados, mas limitados para combater a vitalidade, a energia e a vocaçom dumha maré de juventude que tam só pode perder as suas cadeias. Assim, e com a força do orgulho nacional como afirmaçom de vontade de ser, apelamos a toda essa massa juvenil a continuar os 365 dias a construir mais Galiza, a destruir mais Espanha. A exibir as nossas cores com paixom, e a luitar incansavelmente utilizando e aperfeiçoando as ferramentas organizativas existentes.

ORGANIZA-TE E LUITA!

VIVA GALIZA CEIVE, SOCIALISTA E FEMINISTA!

VIVA A JUVENTUDE GALEGA EM LUITA!

 

** Obrigadas às compas de GZfoto polas imagens que acompanham o artigo, disponíveis aqui, e também a Rute André, autora da galeria de imagens anexa