Solidariedade com o Raúl

Outubro 4, 2014 | Em destaque

IMG-20141003-WA0004

A detençom de Raúl, jovem de 24 anos natural de Barreiros, mantivo onte o espetáculo mediático à volta da açom policial contra o alegado terrorismo galego. Os media levavam vários dias a publicitar as palavras do delegado do governo em que anunciava a rápida obtençom de resultados para deter responsáveis do ataque ao concelho de Baralha, e a localizaçom de supostos “líderes independentistas radiciais” no sul de Portugal.

Raúl, conhecido em Compostela pola sua dedicaçom e apoio aos presos e presas independentistas assim como a amig@s e familiares dos mesmos, foi seqüestrado a primeira hora da tarde num operativo da Guardia Civil que envolveu o registo do seu fogar e o seu traslado a Madrid. Sob aplicaçom da Lei Antiterrorista, o Raúl poderia passar até 5 dias isolado, sem defesa nem acesso a um tribunal, em maos da polícia espanhola.

BRIGA quer reconhecer o trabalho do jovem independentista desde que começara a sua militáncia política. Animar às suas familiares, achegad@s e companheir@s, e apoiar as iniciativas mobilizadoras pola sua repatriaçom e liberdade.

Porque estamos pola detençom e o processamento dos culpáveis da miséria da juventude trabalhadora galega. Pola perseguiçom da burguesia galega e espanhola espoliadoras e ladroas. E contra a criminalizaçom do independentismo e da juventude mais consciente.

LIBERDADE INDEPENDENTISTAS!

NOM PODE SER: PATRIOTAS À CADEIA E CORRUPTOS NO PODER!