Militante de BRIGA declarará na “Audiência Nacional” espanhola próximo 24 de fevereiro

Fevereiro 18, 2014 | Direitos e Liberdades, Em destaque, Notícias

cartazbrigalucas

Há uns dias anunciávamos que Lucas, militante de BRIGA da comarca do Condado, recebia umha citaçom da Fiscalia de Menores da “Audiencia Nacional” espanhola, para comparecer com sua mai/pai ou titor por motivos nom especificados.

Com apenas umha semana de antelaçom e sem dar nengumha explicaçom de porque era citado a declarar ante este tribunal herdeiro do franquismo, finalmente o Lucas terá que fazer 600 km para presenciar-se em Madrid a próxima segunda-feira, 24 de fevereiro.

Mas nom o fará só. BRIGA convoca concentraçom de apoio diante da “Audiência Nacional” às 10h30 para mostrar a nossa solidariedade perante as portas do prédio donde terá que declarar. Companheir@s de organizaçom , pessoas solidárias, familiares e amizades de Lucas, partiremos o domingo de madrugada para acompanhá-lo nesta viagem e oferecer-lhe o nosso apoio.

BRIGA nom pode deixar de fazer fincapé na via autoritária à que está acolhendo-se cada vez mais frequentemente o Estado espanhol para sufocar a rebeldia juvenil, implementando fórmulas profundamente inquisidoras, e chegando a omitir qualquer informaçom sobre as razons polas quais um jovem e a mai ou pai, som chamados a declarar com escassos dias de antelaçom.

Olhamos com preocupaçom, mas nom com menos raiva e rebeldia, a progressiva agudizaçom da repressom contra a juventude da esquerda independentista galega, pretendendo criar novas geraçons de galegas e galegos no silenciamento, o submetimento e a domesticaçom aos ditames de Espanha, o Patriarcado e o Capital.

Porém, a repressom espanhola, sempre baterá com a nossa resposta: a solidariedade e a rebeldia juvenil, motores fundamentais que mantenhem viva a nossa luita.

STOP REPRESSOM CONTRA A JUVENTUDE REBELDE GALEGA! 

SOLIDARIEDADE COM O LUCAS.