As organizaçons juvenis dos povos oprimidos polo Estado espanhol, pola absoluçom dos processados da minaria
Fevereiro 5, 2015 | Direitos e Liberdades, Em destaque, Internacionalismo, Repressom, Sócio-laboralRecentemente conhecemos a sentença contra os cinco mineiros de Zarréu, trá-los factos que tivérom lugar no acidente laboral na “Mina de Cerredo” em 2013, no que resultárom afetados três trabalhadores.
A atuaçom negligente e irresponsável dum dos capatazes da empresa, na origem do acidente e a sua atuaçom posterior, à margem dos serviços médicos, pujo em perigo a vida desses três trabalhadores.
O devandito proceder foi denunciado por todas as pessoas que o presenciárom, polo que os companheiros de trabalho e os vizinhos da zona que acoderom ao lugar do acidente, evitárom que o capataz continuasse a sua irresponsável atitude, pondo a salvo aos três trabalhadores afetados e deixando-os em maos dos serviços da ambuláncia.
Porém, dos julgados condena-se aos cinco afetados a 12 anos e meio de prisom, dous e meio cada um, embora com possibilidade de recorrer. É por isso que deve continuar a mobilizaçom popular, tanto para exigir a absoluçom destas cinco pessoas, como o resto do colectivo mineiro que se encontra em processos judiciais como conseqüência dos protestos exigindo um futuro para o seu sector.
Enquanto em Asturies se desmantelam a minaria e demais sectores industriais, enquanto se condena a classe trabalhadora ao desemprego e miséria, enquanto e impunidade protege a quem rouba a maos cheias os recursos que o povo necessita para sobreviver, as prisons vaziam-se de corrutos e ateigam-se com quem defende e luita polos nossos direitos mais básicos.
É por isso que as organizaçons juvenis dos povos oprimidos polo Estado espanhol, queremos mostrar a nossa solidariedade de classe com os afetados, exigindo a sua total absoluçom das acusaçons e penas que se lhes quer impor. O internacionalismo é a nossa melhor arma para continuar avançando face a emancipaçom de classe, nacional e de género, das nossas respectivas naçons, assim como para combater a vaga repressiva que continua em curso no Estado espanhol.
LLIBERTÁ 5 DE ZARRÉU
PROCESAOS DE LA MINERÍA ABSOLUCIÓN