Decorreu com êxito o concerto da X Jornada de Rebeliom Juvenil de BRIGA

Agosto 5, 2014 | Em destaque

briga-31

Como cada ano desde 2005, BRIGA organizou mais umha vez os concertos da nossa Jornada de Rebeliom Juvenil dando continuidade a esse espaço de lazer e diversom no que a juventude rebelde do nosso país  é a única protagonista. 

Após o remate da segunda manifestaçom nacional da mocidade independentista e nacionalista galega, o aparcadoiro da faculdade de engenharia química acolhia desde as 23h um concerto que se prolongaria até já bem entrada a madrugada. 

E seria a Raiba a quem lhe tocasse a sempre complicada tarefa de dar começo à jornada, mas com o seu caraterístico tom enérgico e intenso, conseguírom ir carregando as pilhas ao público enquanto se ia achegando cada vez mais gente. 

Já às 12h começaria Liska! com o seu particular ská procedente de Vigo que mantivo durante mais de umha hora a centos de jovens dançando e cantando as cançons cheias de rebeldia que contém o seu disco “Sonhos de raiva”.

 briga-36

Ao remate da sua atuaçom, tocaria-lhe a quenda a Betagarri que fijo que durante quase duas horas, toda a gente assistente se entregasse aos ritmos do conhecido grupo de ská basco. 

briga-34

Quando Betagarri se despediu, a projeçom dum breve vídeo no que várias jovens manifestavam as suas razons para se rebelar daria começo ao ato político durante o qual 6 militantes da organizaçom subírom ao cenário portando “piruletas” com a simbologia definitória de BRIGA, enquanto umha companheira da Mesa Nacional dava leitura ao manifesto da X Jornada de Rebeliom Juveni; nom sem antes agradecer a assistência à jornada de organizaçons doutros povos do Estado como Regüelta e Yesca assim como juventude procedente de Euskal Herria e dos Països Cataláns que também nos acompanhou e mostrou a sua solidariedade internacionalista essa noite. 

briga-29 briga-28

Ao remate da leitura do manifesto e entre berros de Independência, duas bengalas acendiam-se entre o público dirigindo a mirada de tod@s el@s para três encarapuçad@s que dariam queima à bandeira espanhola, dando assim por finalizado o ato político. 

briga-25

Para fechar a jornada, as amigas e amigos de Atzembla oferecerom-nos mais umha hora de esmorga com o seu ská valenciano que nos deixou a todas e a todos com ainda mais gana de festa. 

A todos os grupos, agradecemos imenso a sua participaçom desta X Jornada de Rebeliom Juvenil e como nom, também a todas as pessoas que nos acompanhastes nesta noite tam importante para o projeto independentista, socialista e feminista que BRIGA leva quase 10 anos mantendo. 

VIVA A JORNADA DE REBELIOM JUVENIL! 

** Todas as imagens que acompanham este artigo fôrom tiradas por Rute André.