Lucas já está de volta

Fevereiro 25, 2014 | Em destaque, Repressom

BhQHmTDCQAAIvlD

Como já tínhamos anunciado por diversos meios, há dous dias Lucas Arbons, militante de BRIGA do Condado, era chamado a declarar na Audiência Nacional espanhola sem especificar motivo nem acusaçom.

Após várias horas sendo interrogado polo fiscal e até tres psicólogos deste Tribunal herdeiro do franquismo, soubemos que Lucas fora acusado de suposta apologia e enaltecimento de terrorismo e “humilhaçom às vítimas” (sic) em comentários através da rede social Twitter. O advogado solicitou o arquivamento do caso, enquanto que a procuradoria solicitou até dous anos de prisom.

Enquanto Lucas declarava, militantes de BRIGA e NÓS-UP concentravamo-nos às portas da Procuradoria de Menores manifestando o nosso apoio e solidariedade com o companheiro.

BRIGA mostra o seu profundo orgulho por Lucas e polo grupo de companheir@s que sem apenas tempo para a planificaçom, umha manhá de segunda-feira, se deslocárom até Madrid. Como também a nossa inteira alegria e agradecimento às pessoas da esquerda revolucionária castelhana e de Madrid que nos acolhérom e acompanhárom.

 Qualquer que for a acusaçom e a pena a impor, Lucas Arbons e BRIGA manifestamos a nossa vontade de continuar a trabalhar à margem dos ditados da burguesia, de Espanha e do patriarcado. Nem somos nem seremos terroristas. Somos jovens rebeldes com objetivos claros e ganas de vencer.

 Nom aos tribunais de excepçom!

Nom aos julgamentos políticos!

STOP legislaçom “mordaça”!