9 DETIDOS NUMHA NOVA OPERAÇOM CONTRA O INDEPENDENTISMO

Outubro 30, 2015 | Em destaque, Repressom

guardia-civilO aparelho repressivo espanhol voltou golpear esta manhá ao independentismo galego, numha operaçom que se saldou com 9 detidos em toda Galiza, os quáis estám sendo trasladados agora mesmo a Madrid para ser postos a diposiçom da “Audiencia Nacional”.

A operaçom desenvolveu-se em várias cidades e vilas do país, entre elas Vigo, Compostela, Boiro, Ourense, Muros e Ponte Vedra. Os detidos, militantes da organizaçom independentista Causa Galiza, seriam acusados de “enaltecimento do terrorismo”, imputaçom na moda na justiça espanhola.

E mais umha vez tivemos que ouvir ao delegado do governo espanhol na Galiza, louvando a operaçom de “duro golpe” contra a tal chamada “Resistência Galega”, e obviando a presunçom de inocência dos detidos.

De BRIGA só podemos mostrar mais umha vez toda a nossa solidariedade com os 9 detidos, assim como com todos os seus familiares e amig@s, que tenhem que ver como os seus achegados som tratados como terroristas e delinquentes perigosos, enquanto o seu único delito é ser independentistas. Ânimo!

ABONDA JÁ DE REPRESSOM, LIBERDADE PARA OS NOVE!