CASTIGO DO ESTADO ESPANHOL POR LUITAS EXEMPLARES

Abril 7, 2014 | Em destaque, Repressom

Liberdade Antia BRANCO

A repressom, essa incómoda companheira de viagem de tod@ revolucionári@ de que o Ché falava, mostrou-se a rosto tapado durante a jornada do dia de hoje, 7 de abril, com o anonimato das forças policiais executando as diretrizes dos representantes do governo de Madrid em Galiza. Antia Balseiro, a companheira mais próxima a nós entre as pessoas detidas, pola sua militáncia no organizaçom irmá de AGIR, junta-se às outras 5 jovens que até agora teriam sido detid@s em Compostela. A operaçom teria começado polo que sabemos a estas horas ao meio-dia e finalizaria por enquanto esta mesma tarde.

As pessoas detidas nom fam parte de coletivos claudicantes, da pata esquerda do Estado, nem do movimento estudantil e juvenil complexado e escondido na retaguarda das massas com discursos dirigistas e práticas contraditórias. Nom. Pertencem ao melhor da juventude deste país, aquela que se organiza em parámetros combativos sabendo que a única forma de enfrentar a miséria do capital é plantando cara ao inimigo e combinando teoria e prática exemplarmente.

É por isso que hoje, após mais de um mês das exitosas marchas estudantis nacionais e da luita na rua d@s marinhei@s do cerco, o Estado tem decidido golpear sobre o estudantado galego como havia tempo que nom o fazia. E fai-no porque nom há nada mais parecido a um fascista do que um burguês assustado. E a burguesia deste país tem motivos para assustar-se com gente honestan e conseqüente, estudantes que desde idades temperás comprometem o seu presente com umha futura Galiza melhor, construída para e polo povo trabalhador, e antipatriarcal.

Enquanto o sindicalismo vendido e maioritário fraciona a debilita as luitas obreiras e populares, a juventude e estudantado da Galiza tem demonstrado a força da unidade e o temor que esta provoca ao inimigo. Eis o caminho a seguir.

Reaçom imediata

Esta tarde, às 20:30 horas, houvo umha convocatória popular estudantil em solidariedade com as pessoas detidas. Partiu da Praça do Toral com à volta dum cento de estudantes solidári@s e rematou diante dum cordom policial ante dependências policiais. Nalgumhas localidades do país tenhem já começado a aparecer pintadas de resposta à repressom e solidariedade com @s 6 de Compostela.

CONTRA O FASCISMO E A REPRESSOM DO ESTADO!

SOLIDARIEDADE COM AS JOVENS DETIDAS E AS SUAS ORGANIZAÇONS!

AVANTE A LUITA ESTUDANTIL! AVANTE AGIR!