16 de outubro: PARABÉNS, BRIGA!

Outubro 16, 2014 | Em destaque

Cartaz X AnosEstamos a 10 anos vista daquele dia de outubro em que a Fundaçom Artábria de Ferrol acolheu o Congresso Nacional Constituínte de BRIGA. A renovaçom nos rostos é quase absoluta. No entanto , nom houvo mudança nas ideias e princípios mobilizadores. A nossa estratégia organizativa baseada na tríade INDEPENDENTISTA, SOCIALISTA  e FEMINISTA tem-se demonstrado um motor imparável, umha fonte de resistência e criatividade políticas.

Hoje gravamos a lume a data de 16 de outubro. Nom apenas a de 2014, mas também a de 2004. Termos chegado aqui fai com que esse evento, as suas pessoas e as suas anedotas, tornem presente. 16 de outubro de 2004 reloze com a intensidade dessas cousas distantes que, como as estrelas, fam com que percebamos agora algo que já se passou. Segue pois, vivo. 

Nom somos ingénu@s nem queremos pecar de excesso de orgulho. Conhecemos como ninguém a modéstia das nossas forças e a limitaçom e mesmo caducidade da maior parte da atividade política que tantos esforços físicos e mentais, que tantos milhares de horas e de euros consumiu e consome. É precisamente esta exigência política de atualizaçom permanente que nos tem ensinado a magistral arte de resistir até vencer, e ainda além.

E nesse caminho, trilhado junto com centenares de amig@s, simpatizantes, colaboradores/as e membros doutras organizaçons e coletivos, figemos dessa aposta original INDEPENDENTISTA, SOCIALISTA e FEMINISTA um exemplo prático de açons, debates e propostas concretas para melhorar o imensamente melhorável presente da juventude trabalhadora de Galiza.

E nisso estamos. Nessa grandiosa e emocionante tarefa à qual vos convidamos hoje, com a mesma energia que onte. Em 2014, com mais razons que em 2004. Desde a experiência acumulada hoje, frente às expetativas de entom. 

Obrigad@s, honestamente, a tod@s os que estivestes com nós. E nomeadamente, a quem continuades aí salvando tam desafiantes obstáculos.

2004-2014: DEZ ANOS DE REBELIOM JUVENIL

ORGANIZA-TE E LUITA!

VIVA A JUVENTUDE TRABALHADORA DE GALIZA!

VIVAM AS JOVENS QUE LUITAM!

VIVA GALIZA CEIVE, SOCIALISTA E FEMINISTA!