11 de Outubro – O lume das combatentes alumeia o nosso caminho

Outubro 10, 2020 | Em destaque

Hoje, como cada ano no Dia da Galiza combatente, as jovens queremos homenagear todas as combatentes que dêrom a vida pola construçom dumha Galiza melhor e contra todo tipo de opressons.

Com o vosso exemplo na memória: o vosso lume alumeia o nosso caminho!

11-O_20

 

Para comemorar e socializar esta data, explicamos neste pequeno fio quais som as origens do Dia da Galiza Combatente:

Na madrugada de 11 de outubro de 1990, Lola Castro e José Vilar membros do Exército Guerrilheiro do Povo Galego Ceive (EGPCG), morriam ao fazer-lhes explosom acidentalmente um artefacto destinado a combater os interesses do narcotráfico na Galiza.

lola e josé

 

Em 2001, a Direçom Nacional de NÓS-UP instaura o 11 de outubro como Dia da Galiza Combatente para homenagear todas as galegas e galegos que em diferentes etapas e projetos fôrom represaliadas ou perdêrom a vida pola sua entrega à causa dumha Galiza mais justa e soberana (engadir foto do cartaz da I ediçom)

11-O 2001

 

Desde que em 2001 NÓS-UP celebra o Dia da Galiza Combatente, a data foi-se socializando e  consolidando-se na agenda política da esquerda independentista.

Cumpre também denunciar que, precisamente a comemoraçom desta data, é umha das delirantes acusaçons que se atribui às militantes de Causa Galiza encausadas na Operaçom Jaro.

Mália todas as difculdades as jovens recolhemos a tarefa de recuperar a nossa memória e lembrar todas aquelas que dêrom a vida por umha Galiza livre e socialmente justa.

SEGUIMOS COMBATENDO

 

446736070_236988